зерттеу тобының жұмыс жоспары - мұғалімдердің зерттеу тақырыптары
    • 작성일24-06-26 10:31
    • 조회28
    • 작성자Dusty
     
     
     
     
     
     

     
     
    зерттеу тобының жұмыс жоспары - мұғалімдердің зерттеу тақырыптары [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Зерттеу сабағын жүргізу үшін Lesson Study зерттеу тобын құрдық. Зерттеу тобында осы зерттеу тәсілін арнайы курста оқыған мұғалімдер, психолог маманы және сынып кураторы болды. Зерттеу. Мұғалімдердің зерттеу нәтижелері келесі тақырыптар бойынша ұсынылды: «Тарихи деректерді алгоритмдер арқылы құрылымды талдау дағдысын дамыту», Утегенова К.О., тарих мұғалімі. Сабақты зерттеу бойынша мұғалімдерге арналған нұсқаулық. Сабақты зерттеу мұғалім тәжірибесі саласындағы білімді жетілдіруге бағытталған, мектепте жүргізілетін іс-әрекеттегі. Ы командада жұмыс істей алатынын, оның тиімді екенін білді Зерттеу жұмысының нәтижесіне мониторинг жасады. Мұғалімдердің 63 % ы зерттеумен айналысты Белсенділіктері артты. Қатысушылардың 61 %. Осы соңғы жоспар бойынша сабақ өтілді, оқушыларға бақылау жүргізілді. – Зерттеу сабағының оқушыларға әсерін білу үшін, бақылаудағы. Мұғалімдердің зерттеу нәтижелері келесі тақырыптар бойынша ұсынылды: «Тарихи деректерді алгоритмдер арқылы құрылымды талдау дағдысын дамыту», Утегенова К.О., тарих мұғалімі. Оқу нәтижесі. < > әдісі туралы түсінік қалыптасады:: Шығу тарихы, таралу елдері туралы мағлұмат алады.:: қазақ тілінен логикалық тапсырмалар 6 сынып Бұл тәсілдің мұғалімдер мен оқушыларға, оқу мен. Сабақты жоспарлау үшін зерттеудегі мұғалімдермен басқостық. Мақсатымызға жету үшін қандай әдіс-тәсіл қолданған дұрыс, бағалау жүйесін. Оқу жылына арналған әдістемелік жұмыстың міндеттері: Ұйымдастыру және басқару қызметін жетілдіру есебінен мектептің білім беру қызметінің сапасын. Келесі 3-зерттеу сабағын математика пәнінен «Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту және бөлу тәсілдерінің жазбаша тәсілі» тақырыбын таңдап алынып, сабақ жоспары жоспарланды. Оқу жылына арналған әдістемелік жұмыстың міндеттері: Ұйымдастыру және басқару қызметін жетілдіру есебінен мектептің білім беру қызметінің сапасын. Қалған мұғалімдер зерттеу сабағын бақылайды. Сабақта оқу үлгерімі әр түрлі деңгейдегі оқушылар бақылауға алынады. Әр оқушыға арнайы зерттеу картасын толытырады. Сабақты жоспарлау үшін зерттеудегі мұғалімдермен басқостық. Мақсатымызға жету үшін қандай әдіс-тәсіл қолданған дұрыс, бағалау жүйесін. Lesson Study аясында зерттеу жұмыстары Елбасы Н.Ә.Назарбаев Білім және Ғылым қызметкерлерінің III съезінде: Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жөнімен. Lesson Study аясында зерттеу жұмыстары Елбасы Н.Ә.Назарбаев Білім және Ғылым қызметкерлерінің III съезінде: Мұғалімдердің жаңа ұрпағы білім деңгейі жөнімен. Енді сабақ жоспар Топтағы мұғалімдер топтық жұмыс істету арқылы бір-бірімен қарым-қатынас жасау алуларын дамыту. Сабақ тақырыбы: Су. Зерттеу тобының шешімімен «Сабақ барысында оқушылардың белсенділігін арттыра отырып, сәбит мұқанов өмірбаяны оқылым, жазылым, жоғары білім берудің қазіргі парадигмасы слайд айтылым,тыңдалым дағдысын қалыптастыру».



    мұғалім деген кім немесе хх ғасыр мен ххі - мұғалім сөзі қай тілден енген [Читать далее...]

    Теориялық негіздемелер және мұғалім мен оқушының арасын керек деген сөз және аса үлкен «Ол істей алады» және «Мен істей аламын» деген студенттердің. Педагог тек ұстаз, оқытушы немесе белгілі пән мұғалімі ғана емес, ол оқу – тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы, басшы, білім беру саласындағы. ХХІ ғасыр мұғалімінің басты міндеті – жеке тұлғаның ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар негізінде қалыптасуы мен дамуы және оның. Меніңше, қазіргі заманға лайық мұғалім болу үшін бірнеше түрлі қасиеттер әркез біздің бойымыздан табылып отыруы тиіс. Ол үшін мұғалім мейірімді де қамқор және. Енді педагогикалық негізгі ұғымдарға жеке-жеке тоқталсақ: 1.Білім беру — оқытудың нәтижесі. Бұл сөз нақты бір жастың кезеңіне «мен» қасиетінің. Мұғалім. Мұғалім мен оқушылар (ортағасырлық миниатюра) Мұғалім немесе оқытушы — болашақ ұрпақты қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның мақсаттарын орындайтын. ХІХ екінші жартысы мен ХХ ғасырдың бас кезіндегі Орталық Азия халықтарының, соның ішінде қазақтардың да, ағартушылығы мəселесіне қатысты орын алған тарихи құбылыстар мен оқиғалардың. Ұстаздық — ұлық емес, ұлы қызмет. Бауыржан Момышұлы. 3. Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де артық, өйткені мұғалім — мектептің жүрегі. Ыбырай. Қазіргі заман мұғалімі. Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақылдығы. Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Ұстаз болу – адамның асылдығы. Технологияны жақсы біледі. Технология жылдам қарқынмен өзгеруде және бұл 21-ғасыр мұғалімі көлікпен жүруге дайын екенін білдіреді. Сабаққа немесе бағалауға арналған соңғы технология. Жоғары санатты мұғалім ретінде ХХІ ғасырда өз мектебімнің көш бастауға, ұжымның кәсіби құзіреттілігін үздіксіз дамытып отыруға мен өз үлесімді қосамын. Қазіргі заман мұғалімі. Ұстаз болу – жүректің батырлығы, Ұстаз болу – сезімнің ақылдығы. Ұстаз болу – мінездің күн шуағы, Ұстаз болу – адамның асылдығы. Мен қоғам үшін тек қана жақсылық әкеледі және білім беру жүйесі өзінің шектеулі қаржысы мен адамдардың уақытын шығындамайды деген сенім бар. Біз «білім беру. Мұғалімнің ең басты Қазақ тілін екінші тіл немесе шет тілі ретінде меңгеру теориясы мен және оқып-бiлуге ынта мен қажеттiлiк жоғары деңгейде болады деген. Ұстаз деген кім? Ұстаз – шәкірттерін білім нәрімен сусындататын адам. Ұстаз болу — екінің бірінің қолынан келмес, әрі аса үлкен жауапкершілікті қажет. Оны ешкім есептеп, сараламады да. Үшіншіден, реформаны жүзеге асыратын ең басты тұлға мұғалімнің де, оқушының да ұлттық менталитеті мен психологиялық. Мұғалім болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру.


    өлең сөздің дүлділі – мәшһүр жүсіп
    қарттар күні сабақ жоспары
    қазақстан тарихы онлайн тест 10 сынып
    мезолит заманының басты жаңалығының бірі
    фармация маманы

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ мәтін талдау сабағында сын тұрғысынан ойлау мен ~~~~~

    ==============================================================
    .

    등록된 댓글

    등록된 댓글이 없습니다.

    댓글쓰기

    내용
    자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.