педагогика ғылымының негізін салушы - педагогика ғылымы зерттейтін объ…
    • 작성일24-07-05 21:24
    • 조회25
    • 작성자Asa
     
     
     
     
     
     
    th?q=педагогика+ғылымының+негізін+салушы+педагогика+ғылымы+зерттейтін+объект
     
     
    педагогика ғылымының негізін салушы - педагогика ғылымы зерттейтін объект [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Педагогикалық ғылымның жүйесіне мыналар кіреді: тәрбиенің жалпы заңдылықтары мен негізін зерттейтін жалпы педагогика, педагогикалық идеялар дамуын оқытатын. By І Сманов 2005 Cited by 9 — проблемалардың баршасы арнайы ғылым – педагогиканың зерттеу нысандары. қарқынына, оның қажеттері мен мүмкіндіктеріне, педагогика ғылымы негізін қалаушы Й. Объект – ғылым Педагогика ғылымының зерттеу əдістерін сипаттаудан бұрын нақты педагогі Штурм, теориялық негізін қалаушы жəне практикалық технологиясын. Дидактиканың негізін салушы чех педагогы Ян Амос Коменский. Оның 1632 жылы шыққан "Ұлы Дидактика" кітабында оқыту мақсаты, әдістері, принциптері, сынып-сабақ жүйесі туралы жазылды.
    Педагогика ғылымының негізін салушы, педагогика ғылымы зерттейтін объект
    Ол педагогика ғылымының барлық салаларына көңіл бөлді. Әсіресе, ересек адамдар арасындағы сауатсыздықты жою, мектепке дейінгі тәрбие, үйелмен тәрбиесі, политехникалық білім, балалар. Ғылыми айналымдағы педагогика ғылымы, оның пэні, нысаны Ғылыми-педагогикалық зерттеу объектілері: педагогикалық Жалпы дидактиканың негізін салушы чех. Новости казахстана- Реферат. Педагогика ғылымының даму кезеңдері Жоспар І. Кіріспе ІІ. Негізгі бөлім Педагогика тарихы жайлы ұғым 2.Педагогика ғылымының даму кезеңдері, оның қазіргі кезеңдегі міндеттері. 1.2 Педагогика пəні, оның негізгі категориялары жəне олардың өзара байланысы. Кез келген ғылымның объектісі мен пəні қарастырылады. Объект – ғылым зерттейтін. Педагогиканың ғылым ретінде жалпы түсінігі Объект, пән. Педагогика ғылымының функциялары мен міндеттері. Педагогиканың даму көздері. Педагогиканың концептуалды аппараты. Педагогика пәнін (зерттейтін) толық түсіну үшін ең алдымен негізгі педагогикалық ұғымдарды қарастырайық. Әрбір ғылымның өзіне тән зерттейтін саласы және. Қазақ педагогика ғылымының қалыптасуын зерттеу барысында мынадай екі талапты басшылыққа алу керек: тарихи-педагогикалық танымның əдіснамасы; тарихи.
    Педагогика ғылымының негізін салушы, педагогика ғылымы зерттейтін объект
    Класс-сабақ жүйесінің негізін салған Я.А. Коменский. Көзі Педагогика ғылымының зерттеу пәні: A) Жеке Ғылым ретінде педагогиканың негізін қалаған: A. Педагогика ғылымының негізгі категориялары:B)& Тәрбие, оқыту, білім беру, педагогикалық процесс. Педагогика ғылымының функциялары:A)& Ғылыми. Педагогикалық ғылымның жүйесіне мыналар кіреді: тәрбиенің жалпы заңдылықтары мен негізін зерттейтін жалпы педагогика, педагогикалық идеялар дамуын оқытатын. Педагогикалық ғылымындағы әдіснама ұғымына түсінік. 2. Педагогикалық әдіснамалық ұастанымдары, зерттеулердің түрлері. 3. Ғылыми. Ол педагогика ғылымының барлық салаларына көңіл бөлді. Әсіресе, ересек адамдар арасындағы сауатсыздықты жою, мектепке дейінгі тәрбие, үйелмен тәрбиесі, политехникалық білім, балалар.





    самоклеящаяся бумага а4 алматы, самоклеющаяся бумага а4 цена какие функции выполняет аннотация?, рекомендательная аннотация пример декларация не үшін қажет, декларация кімдер тапсырады жоғары оқу орны саясатының кредосы нені айқындайды, инженерлерді дайындайтын жоғары оқу орындары
    қиыны бұл дүниенің қолы тарлық мағынасы
    кәсіпкерлік құпия тікелей байланысты
    ақберен елгезек сезім үшін
    анализ работы по читающей школе
    ағаштың діңі суреті

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ әкеге ізет анаға құрмет тақпақтар ~~~~~

    ==============================================================
    .

    등록된 댓글

    등록된 댓글이 없습니다.

    댓글쓰기

    내용
    자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.