тіл дамыту жұмыстарының ауызша - жазбаша түрлерінің өзара байланысы - …
    • 작성일24-07-18 16:28
    • 조회11
    • 작성자Marquis
     
     
     
     
     
     
    th?q=тіл+дамыту+жұмыстарының+ауызша+жазбаша+түрлерінің+өзара+байланысы+тіл+дамыту+бағдарламасы
     
     
    тіл дамыту жұмыстарының ауызша - жазбаша түрлерінің өзара байланысы - тіл дамыту бағдарламасы [Подробнее...]
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Олай болса, тіл дамыту жұмыстары – оқушылардың барлық пәндер бойынша, ауызша, жазбаша тілін дамытып, сөздік қорын қалыптастыруға бағытталған. Шығарма – тіл дамыту жұмыстарының ішіндегі тілін ұстарту, байланыстырып сөйлеуге үйретуде ауызша және жазбаша сөйлеу тілін дамыту дағдыларын қалыптастырады. АҢДАТПА. Бастауыш сыныптарда жазбаша тіл дамыту үшін шығарма, мазмұндама жазу жұмыстары арқылы іске асырылады. Мазмұндама мен шығарма. Қазақ тілін оқытумен байланысты тіл дамыту жұмысын ұйымдастырудың негізгі мақсаты – баланың ауызша және жазбаша ойын граматикалық және. Ауызша сөйлеу және жазбаша тілді мәтін негізінде дамыту. Айнур Калиева. Петропавл қ. ХББ НЗМ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі. Тіл қатынас құралы, ол ауызша және жазбаша түрде жүзеге асады. Сөйтіп тіл дамыту — мағынасы, көлемі кең ұғым. Адам ойын ауызша, не жазбаша түрде жеткізеді. Сондықтан оқушы тілін дамыту екі бағытта жүргізіледі. Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Бастауыш білім-үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы, қиында жауапты жұмыс. Ең бастысы, сол бастауыш мектеп. Мақсаты: Ойын қызметі арқылы балалардың қазақ тіліне деген қызығушылығын арттыру. Сөйлеу тілдерін дамыту. Міндеттері: Мұғалімнен кейін қайталау арқылы. Байланысты жұмыс түрлерінің маңызы. 10-11 Талдау түрлерінің өзара сабақтастығы. 7-тақырып. Эпикалық ауызша және жазбаша тіл дамыту жұмыстарының түрлері. Сабақтың мақсаты: а) білімділік: оқушыларға мәтін және сөздің мағынасы, ауызша және жазбаша. тіл жайлы толық мәлімет бере отырып олардың ой-пікірін. Тіл адамның қарым-қатынас және ойлау қабілетін жүзеге асыру құралы болып табылады. Тіл тарихи қалыптасқан адамдар қарым-қатынасының нысаны. Тіл дамыту 1) баланың ана тілін меңгеру процесі. Сөздік қорын дамыту. Мектепке дейінгікезеңде балалар негізгі сөздерді айналасындағы адамдармен қарым-қатынаста қоршаған ортаға байланысты. Әсіресе қоршаған орта. 2. Грамматикалық. Өз қабілеттерін, жадын, ынтасын, ойлауын, ауызша және жазбаша тілін дамыту;- оқушыға сенімділік білдіру;- пәнге қызығушылығын арттыру;- оқушы өз біліміне. Мәтін оқу ауызша, жазбаша, тіл дамыту жұмыстарына ортақ категория. Мәтін оқу, мәтінді мазмұндау оқушы тілін дамыту жұмыстарының әдіс тәсілдерінің бірінен. Оқушылардың тілін дамыту барысында сөздерден сөз тіркесін, сөз тіркесінен сөйлем, сөйлемнен күрделі ой, күрделі ойдан әңгіме, шығарма. Тақырыбы: Бастауыш сынып оқушыларының ауызша және жазбаша тілдерін дамыту. Бастауыш білім-үздіксіз білім берудің алғашқы басқышы, қиында жауапты жұмыс. Ең бастысы, сол бастауыш мектеп. Сондықтан оқушы тілін дамыту екі бағытта жүргіземін: ауызша мен жазбаша. Жалпы алғанда тілді оқытуда бұл екі бағыт қатар байланыста.

    қандас мәртебесін беру немесе ұзарту, қандастар деп кімдерді айтамыз имена казахских ханов и батыров, мұқағали мақатаев поэма аққулар ұйықтағанда ханы имена қазақ фольклорының қалыптасу даму кезеңдері презентация, қазақ фольклорының зерттелу тарихы смағұл кенжеғұлов, смағұл сәдуақасов өмірбаяны мен бейбіт өмір сүремін, мен өмірді сүйемін эссе доходы облагаемые у источника выплаты

    ахмет байтұрсыновтың крыловтан аударған мысалдары - ахмет байтұрсынов шығармалары аттары [Читать далее...]

    2024 © Шайсұлтан Шаяхметов атындағы «Тіл-Қазына» ұлттық ғылыми-практикалық орталығы. Алаш ардақтысы Ахмет Байтұрсынұлы аударған И.А.Крыловтың мысал өлеңдерінің бір тобы «Қырық мысал» деген атпен жеке кітап болып жариялануы алаш жұртының рухани. Крыловтан А Спандияр Көб Бекет Өтетілеуов 12 мысал аударған. Бір мысалдың бірнеше рет аударылғаны да бар. Ал Ахмет Байтұрсынов аудармаларында сюжет сақталғанмен. Оның мысалдары әлеуметтік-қоғамдық жағдайды меңзейтін оқиғалардың, адамдар психологиясынан хабардар ететін ғибратты. Қысқасы, Ахмет Байтұрсыновтың ұлы еңбегі „Әдебиет танытқыш" төңірегінде әлі-де көп зерттеулер жүргізу керек» деген толғақты ойын әдебиеттанушы ғалымдарға арнайды [52, 35-б.]. Шындығында. ХХ ғасыр басында жалпы ұлт руханиятындағы жаңғыруды кешенді жүйелеген, іске асырған ірі тұлға – Ахмет Байтұрсынов. Ахаңның ақындығы мен аудармашылығы 1909. Биыл қазақтың көрнекті саяси қайраткері, ғалым және ағартушы Ахмет Байтұрсынұлының 150 жылдығы мерекеленеді. Ағартушының мерейтойы ЮНЕСКО қамқорлығымен атап өтіледі.⠀Ахмет Байтұрсынұлы қазақ ақыны, әдебиеттанушы. Ахмет Байтұрсынұлы Өмірбаян. Ахмет Байтұрсынұлы (жыл –) 1872 жылы 5 қыркүйекте Торғай уезі, Тосын болысы Ақкөл. А.Байтұрсынов Крыловтан аударған және өзі жазған мысалдардан тұратын кітап шығарса, С.Көбеев «Үлгілі тәржіма» атты кітап жазып, оған Крыловтың 37 мысалының. Бұл бөлімде Ахмет Байтұрсыновтың орыс ақындары Пушкин және Крыловтан аударған мысалдары енгізілген. Сондай-ақ, жыршылар аузынан алып, өңдеп өткерген Ер Сайын атты өлең жыры енгізілген.

    Ахмет байтұрсыновтың крыловтан аударған мысалдары, ахмет байтұрсынов шығармалары аттары




    дайын органикалық заттармен қоректенетін ағзаларды қалай атайды
    колледжи павлодара с общежитием
    көмектес септік сөйлем құрау
    мүлiктiк зиянды өтеу
    переводчик рус каз фото

    .
    ==============================================================

    ~~~~~ мұқағали мақатаев поэма аққулар ұйықтағанда ~~~~~

    ==============================================================
    .

    등록된 댓글

    등록된 댓글이 없습니다.

    댓글쓰기

    내용
    자동등록방지 숫자를 순서대로 입력하세요.